Τετάρτη 22 Ιουλίου 2009

Ο Xάκος Περβανίδης μιλάει για τις μπάντες του φετινού Rocking Athens Festival


από το FAQ 64


- Τους Heaven & Hell τους έχω δει και στην Ελλάδα, και στο εξωτερικό. Ήταν και οι δύο εμπειρίες πολύ έντονες, γιατί έχω μεγαλώσει με τα άλμπουμ τους. Ξέρω πως όσες φορές κι αν τους ξαναδώ στο μέλλον, θα είναι για μένα πολύ συγκινητικό. Όλα αυτά τα είκοσι πέντε χρόνια που ασχολούμαι με αυτήν τη μουσική, οι εικόνες αυτές έρχονται συχνά μέσα στο κεφάλι μου και κόβουν βόλτες. Πάντως, κακώς δεν έχουν διατηρήσει την επωνυμία Black Sabbath – υπάρχουν νομικά προβλήματα απ’ όσο ξέρω. Σε πρόσφατο δημοψήφισμα του περιοδικού «Metal Hammer», στο οποίο είμαι και αρχισυντάκτης, οι δίσκοι του Ντίο βρέθηκαν σε υψηλότερη θέση από εκείνους του Όζι. Αυτό λέει πολλά.

- Με τους Blind Guardian δεν είμαι ιδιαίτερα δεμένος. Είναι όμως ένα συγκρότημα που παρακολουθώ πάντα με ενδιαφέρον, γιατί συνδυάζει πολύ όμορφα τη φολκ με το metal. Νομίζω όμως πως αφορούν λίγο πιο νεαρά παιδιά από μένα. (γέλια)

- Οι Testament είναι ένα γκρουπ που αγαπάω πολύ και τους παρακολουθώ από την πρώτη μέρα που κυκλοφόρησαν δίσκο. Αποτελούν την απόδειξη ότι ακόμα και αν είσαι εμφανισιακά και μουσικά ακραίος, μπορείς να έχεις και ποιότητα. Όταν τους βλέπω, νιώθω περήφανος που είμαι χεβιμεταλάς.

- Τους Gojira δεν τους έχω δει γιατί είναι σχετικά καινούργιοι. Έρχονται πρώτη φορά στην Ελλάδα και στο εξωτερικό δεν τους έχω πετύχει πουθενά. Τους περιμένω με μεγάλο ενδιαφέρον.

- Οι Mencea και οι Descending είναι γκρουπ που έχουν καταφέρει να υπογράψουν με αξιόλογες εταιρείες του εξωτερικού. Δουλεύουν πολύ σοβαρά και σίγουρα δεν παίζουν για την πλάκα τους.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου