Τρίτη 7 Ιουλίου 2009

The sound of the city 4


Etten

Έφυγε από τους Film, ολοκλήρωσε με επιτυχία τις παραστάσεις με τη Λένα Πλάτωνος στο Κύτταρο και τώρα ανοίγει πανιά σόλο, κυκλοφορώντας το ντεμπούτο άλμπουμ της

Τι σε έκανε να απομακρυνθείς από τους Film και πόσο διαφορετικό είναι να λειτουργεί κανείς σόλο;
«Τα συγκροτήματα είναι ένα σύνολο ανθρώπων. Οι άνθρωποι αλλάζουν, επηρεάζονται, εξελίσσονται κι αυτό είναι κάτι αναμενόμενο. Κάποια στιγμή έγινε πολύ αισθητή η ανάγκη μας να ακολουθήσουμε διαφορετικές μουσικές πορείες. Πάντα ήθελα να κάνω δικά μου πράγματα. Βέβαια το να δουλεύεις σόλο δεν σημαίνει ότι δουλεύεις μόνος σου, έχω κάποιους στενούς συνεργάτες. Η διαφορά είναι ότι τώρα έχω μεγαλύτερη ελευθερία έκφρασης, αυτοσχεδιάζω πάρα πολύ και, το πιο σημαντικό απ’ όλα, η μουσική που γράφω “φυτρώνει” από μέσα μου και δεν έχω καμία διάθεση να της κλαδέψω ούτε ένα φυλλαράκι».

Πώς έτυχε να συνεργαστείς με τη Λένα Πλάτωνος;
«Η Λένα έγραψε ένα κομμάτι με αγγλικό στίχο, το “Redrosy”, και ο συνεργάτης της, Στέργιος Τσιρλιάγκος, μας έφερε σε επαφή προκειμένου να το ερμηνεύσω. Έπαθα πλάκα, γιατί τη λατρεύω. Πήγα στο στούντιο στο σπίτι της και όλα βγήκαν πολύ φυσικά. Στη συνέχεια μου πρότεινε να συμμετέχω στις παραστάσεις της στο Κύτταρο. Όλο αυτό που μου έχει συμβεί με τη Λένα είναι σίγουρα μία από τις σημαντικότερες εμπειρίες που έχω ζήσει».

Σε ποιους δρόμους θα κινηθεί το πρώτο σου CD;
«Όταν άρχισα να δημιουργώ μόνη μου, ανακάλυψα ότι υπάρχει μέσα μου ένα μαγικό κουτί γεμάτο από εικόνες, μελωδίες, φράσεις, συναισθήματα που ανυπομονούσαν να μεταμορφωθούν σε τραγούδια. Για μένα, ο καλύτερος τρόπος για να γίνει αυτό ήταν η χρήση ηλεκτρονικών ήχων κυρίως, πλεγμένων με κάποια φυσικά όργανα και τυχαίους φυσικούς ήχους. Έκλεινα τα μάτια μου και ακούγοντας τη μουσική απλά άφηνα τη φωνή μου να λειτουργήσει όπως ένα μολύβι στην αυτόματη γραφή».

Μπορεί ένας κάτοικος της Αθήνας που δεν έχει πολλά χρήματα να ζήσει με στυλ;
«Όταν δεν έχεις χρήματα και μέσα γίνεσαι πιο εφευρετικός, οπότε και πιο πρωτότυπος. Υπάρχουν τόσο πολλές επιλογές, όπως ανακυκλωμένα ρούχα και αντισυμβατικά κοσμήματα, κατασκευασμένα από ό,τι υλικό βρεις μπροστά σου. Κατά κάποιον τρόπο, είναι πιο ενδιαφέρον να σου λείπουν κάποια πράγματα και να τα συμπληρώνεις με τη φαντασία σου!».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου